Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2008

Εκπαιδευτικές δράσεις με τη χρήση των νέων τεχνολογιών

Μεταφέρω την είδηση από ΤΑ NEA Online - 27/03/2008

Εκπαιδευτικές δράσεις με τη χρήση των νέων τεχνολογιών







ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ OKΤΩ ΚΟΙΝΩΦΕΛΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ
Εκπαιδευτικές δράσεις με τη χρήση των νέων τεχνολογιών
ΠΑΚΕΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ εκπαιδευτικών δράσεων μέσω των νέων τεχνολογιών, που θα συμπληρώνει την προσπάθεια της Πολιτείας για την εισαγωγή στα σχολεία σύγχρονων μαθησιακών πρακτικών, θα προσφέρουν στα σχολεία της χώρας οκτώ κοινωφελή Ιδρύματα που υπογράφουν σήμερα μνημόνιο συνεργασίας με το υπουργείο Παιδείας.
Τα κοινωφελή Ιδρύματα Ευγενίδου, Ιωάννου Φ. Κωστόπουλου, Λαμπράκη, Α. Γ. Λεβέντη, Εθνικής Τράπεζας, Μποδoσάκη, Σταύρου Νιάρχου και Αλέξανδρου Σ. Ωνάση συγκρότησαν από κοινού «Μορφωτική και Αναπτυξιακή Πρωτοβουλία», η οποία ανέπτυξε πιλοτικό πρόγραμμα υποστήριξης των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με την ονομασία «Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας». Στο δίκτυο, που είναι ανοιχτό σε όλους τους εκπαιδευτικούς μέσω Διαδικτύου, συμμετέχουν ήδη 58 σχολεία και 145 εκπαιδευτικοί, ενώ υποστηρίζεται επιστημονικά από το υπουργείο Παιδείας με στόχο την επόμενη χρονιά να επεκταθεί σε περισσότερα σχολεία.
Οι δράσεις που αναπτύσσει η Πρωτοβουλία είναι- μεταξύ άλλων- οι εξής:
1. Ανάπτυξη του Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας (http://schoolnet. protovoulia. org) διά του οποίου οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να επικοινωνήσουν, ενώ παρέχει στήριξη και επιμόρφωση στην εφαρμογή σύγχρονων μαθησιακών προτύπων και πρακτικών στην τάξη και τη σχολική μονάδα.
2. Ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι ρόλων με τίτλο «Λύσις» για παιδιά ηλικίας από 10 έως 15 ετών (http://game. protovoulia. org).
3. Ένας δικτυακός τόπος (http://themes. protovoulia. org) με μορφωτικό υλικό για διάφορους τομείς, όπως ο ευρωπαϊκός πολιτισμός, η επιστημονική σκέψη κ.ά.
4. Ένας οδηγός σπουδών (http://studies. protovoulia. org) χρήσιμος στους μαθητές, με πληροφόρηση για τα Ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: